| DASHBOARD | HOME | TUKAR LINK |

Friday, October 25, 2013

Cakar Hari-hari Mau

Tajuk tak boleh bla.....

Alhamdulillah.... Syukur.. Masih boleh menaip lagi dilaman kesayangan ini. Bila ada masa terluang, dapatlah mencorat-coret disini.

Bidadari pun sudah nyentak tidur lepas mandi. Syukur dia dah tak banyak ragam. Tengah duduk-duduk lipat baju, terdengar pula bunyi cakaran. Tengok dekat pintu rupanya dia punya kerja.

Ingat ni cakar harimau ke? Nak bodek lah tu. Sorry... No Entry!

Notakaki: tinggal beberapa hari je lagi.. Pastu dah boleh keluar... Yes!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pesanan Pemilik Blog
1: Sebarang gambar & paparan dalan blog ini adalah dari pemilik blog, kalau adapun dicopypaste dari google
2: Sebarang pendapat di blog ini juga adalah pandangan dari penulis blog sendiri dan ia mungkin berubah mengikut keadaan dan situasi semasa.
3: Sebarang maklumbalas sila ajukan pertanyaan melalui emel ansof86@gmail.com

MY ONLINE STUFF (Sampingan)