Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Friday, October 25, 2013

Cakar Hari-hari Mau

Friday, October 25, 2013 Posted by Ann Mohamad No comments

Tajuk tak boleh bla.....

Alhamdulillah.... Syukur.. Masih boleh menaip lagi dilaman kesayangan ini. Bila ada masa terluang, dapatlah mencorat-coret disini.

Bidadari pun sudah nyentak tidur lepas mandi. Syukur dia dah tak banyak ragam. Tengah duduk-duduk lipat baju, terdengar pula bunyi cakaran. Tengok dekat pintu rupanya dia punya kerja.

Ingat ni cakar harimau ke? Nak bodek lah tu. Sorry... No Entry!

Notakaki: tinggal beberapa hari je lagi.. Pastu dah boleh keluar... Yes!

0 comments:

Theme Support