| DASHBOARD | HOME | TUKAR LINK |

Tuesday, October 8, 2013

Bila Selesema Mula Menyerang

Cuaca sekarang panas sungguh. Berkipas sepanjang waktu sahaja. Selesema mulalah menyerang. Harap-harap tak kesakit yang lain. Nanti lain pula jadinya. Bimbang pula berjangkit kat Bidadari Comel nie....

Mak marah sebab asyik berkipas je. Nanti masuk angin.. Susah bila sakit.. Nanti admit wad... Emmm ... Nak buat macam mana... Cuaca tak menentu. Insya allah.. Takd apa-apalah. Orang lain yang guna air-cond tu lagilah pula... He..he... (cakap sepatah.. Ada je nak jawab... Dunia dah moden... ) siang je.. Malam tak.

Nextweek dah Hari Raya Korban... Nothing to say about that... Dalam keadaan macam nie.. Diam jelah...

Seronok tengok Bidadari Comel tido... Lena sungguh... Terhibur juga hati yang sedang sunyi. Ubat dah beri minum.. Keadaan pun nampak dah semakin ok. Alhamdulillah....

Moga cepat sembuh sayang....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pesanan Pemilik Blog
1: Sebarang gambar & paparan dalan blog ini adalah dari pemilik blog, kalau adapun dicopypaste dari google
2: Sebarang pendapat di blog ini juga adalah pandangan dari penulis blog sendiri dan ia mungkin berubah mengikut keadaan dan situasi semasa.
3: Sebarang maklumbalas sila ajukan pertanyaan melalui emel ansof86@gmail.com

MY ONLINE STUFF (Sampingan)