Saturday, June 4, 2011

Rasa Maxam (Macam..he..he..) Takda Rehat Jer

Emmm rasa hari nie paling sibuk kut.... Pagi2 dah bangun sebab nak Balik kampung sekejap... ada majlis kahwin sedara... Bajet hari nie masuk tengah hari..Sempat2... He..he...

So.. Ajak kak housemate pergi skali... ada gak teman... Pengantin comel...(anne jarang snap gambar...hu..hu... nantilah update yer) Tema warna hitam putih and ada warna kelabu... Nice.. hiasan hantaran nya ditaja oleh Annaz Craft.. Klik jer.. Emmm.. santik..santik... Nanti kalau ader jodoh nak mintak kak nazz tercayang yang buat gak... lama gak duk kat situ...

Pastu berkejar nak balik Melaka Semula... Kerja..Kerja... Terserempak dengan kawan pulak... Mereka kata.."Tak pergi lawat cikgu lama kita ker? Dia sakit teruk sekarang... Dia tengah wat majlis tu. Anak dia wedding"

Oleh kerana mengenangkan CIkgu yang pernah mendidik Anne.. jadi anne pergi kerumah cikgu tersebut... Tak makan pun.. Makan buah jer.. Sebab perut masih kenyang.. Terjumpa pula dengan semua cikgu2 lama yang mengajar dekat sekolah menengah,... Melihat cikgu yang sedang sakit.. terharu rasa hati... harap2 cikgu cepat sembuh....

Lepas tu terus blah gi kerja.. Hu..hu... Tapi Malam nie ada client nak suruh datang kedai dia pulak nak tanya sal barang.,... wa...wa... jawabnyer balik lambat lagi... hu..hu.. takper... pergi jer.. buat yang terbaik.. kalau dia tak beli. siap dia.. hu..hu...

No comments:

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...