Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Friday, June 10, 2011

Mood Bercuti Yang Tak Best Sob3

Friday, June 10, 2011 Posted by Ann Mohamad 3 comments
Emm esok saya bercuti.. Tapi dengan mood yang tidak seberapa baik.. Kepala penuh dengan ketensionnan.... Dikepala macam ana bintang2 yang sedang bersinar2.. menyinari alam kepalaku yang sedang serabut gila nie...

Terbayang beberapa wajah yang akan digeruni.... Seolah-olah memandang tajam keanak mataku yang hampir redup nie... Wa..wa...wa... Tak sedap hati nak balik kampung... So kene stay sampai 9 malam.. baru gerak balik kampung... Nasib baik bukan malam jumaat keliwon... hantu ma... grrrr ketap gigi ngan bibir..

Esok adik nikah di Kajang... Selamat Pengantin Baru... Akak dia jer yang tak kawen2 lagi ni ha... Tapi nak kene gi HQ.. Nak amik stok nie..rasa macam nak pakai maskot digi ker... Tak tau nak tepek muker kat mana nie... Hu..hu... Segan wo....

Macam dah boleh rasa soalan - soalan cupemas.. dan soalan terjahan yang rasa macam tajam jer... Tolong.. aku tak bersalah... hu..hu..

ps: menantikan miracle..untuk malam nie dan esok...

3 comments:

Kathy Tuah said...

semoga semuanya berjalan dengan lancar..amin~

nadia ar-rumaisha said...

dear, dun worry..segalanya telah Allah tentukan...Allah pasti telah tetapkan sesuatu yg terbaik utk kamu...me ni pn blom kawen, usia pn dah lanjut....huhuhuhu

Cik Ezy Comot said...

arap akn menjadi best nt..
=)

Theme Support