Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Wednesday, June 1, 2011

Soalan Cupemas!!!!

Wednesday, June 01, 2011 Posted by Ann Mohamad 5 comments
Soalan Cupemas Yang Sering Ditanya....... "BILER NAK KAWEN?"
Ho..Ho..Ho... Malas nak jawab soalan nie...

Ko Biler nak kawen? Jawapan slamber vs slamdunk.... Dah kawen dah... Tapi nikah belum...
Ko bila nak kawin?  Jawapan benci... aku tak nak kawen
Ko bila nak kawen? Jawapan Berbalas... Ko tanya aku.. Ko biler lagi?
Ko bila nak kawen? Jawapan pasrah... xda jodoh nak wat camner
Ko bila nak kawen? Jawapan bertanya... Ko kawen ngan aku nak tak?
Ko bila nak kawen?  Jawapan bengang... Ko sibuk pehal.. Suke hati aku lah

Bila umur dah naik jer.. orang sibuk tanya bila nak kawen... terutama kita yang gurl.. slalu jer ditanya soalan cupermas... Aiseh... jenuh nak jawab.... Sampai seru nanti sampailah kadnyer... jangan wisau ek... Belum bertemu jodoh yang sesuai lagi... HARAP MAKLUM!

ps: keprihatinan penting.. tapi jangan sampai merimaskan.. ho..ho..ho..

5 comments:

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


kalo ada yg dah mula bunyi tu, kene la cpt2 kawin..saya dah lepas..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Consultant Al-Jabbar said...

kwen..kawen.... sampai masa dan dah bersedia.. kawin lah..

ayung said...

ayung belom kawen lagi...huhu
lom ada jodoh..:)

dtg dr syoknyerBlogging:)

Ms. Ann said...

@BLADE EDGE

tunggu sampai waktu baru decide.. he..he..

Ms. Ann said...

@ayung

anne pun belum lagi ayung.... kerja dulu he..he..

Theme Support