Sunday, May 15, 2011

Tragedi Bilik Berkunci

Tempat: Apartment G***** C***
Time: 9.00 pm
Date: 14 Mei 2011

Kenapa sentiasa menjadi mangsa tragedi bilik berkunci... Malang sungguh.... Kat rumah lama pun macam nie juga... Rumah dekat sini pun kene lagi...  Kepala dah pening.. berdenyut-denyut gila... masuk jer bilik... Terus terkunci...

Wa..wa..... Puas akak housemate tolak tak boleh jugak... Kudrat kami sebagai kaum Hawa.,. tak mencukupi... Siap panggil tunang dia tolong.. Masih tidak berjaya..

Akhirnya terpaksa panggil orang maintenance untuk bukakan.. kopak juga pintu bilik ku... hu..hu...
Bila nak ganti ek? Nanti ader orang skodeng


Ps: Emm.... hope ini yang terakhir...

2 comments:

cayrol said...

tombol murah mmg selalu cam tue...
sy sendiri pernah kena 2 kali...

Entri terbaru : Hantar artikel untuk menjadi penulis di 100 penulis bagi menambah trafik

Ms. Ann said...

@cayrol

betul tu.. banyak tombol pintu rumah kini tak berkualiti... alik2 kita kene ganti sendiri yang baru..

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...