Thursday, May 12, 2011

Jap! Tahan Kencing!

Jap.... Tahan kencing jap.... Sampai Habis entry nie... Uih....Sambil terkinja-kinja.. Ha..ha...

Ala.. Sume orang penah tahan kencing.. Sampai ader yang terkucil sikit.. He..he... Zam dolu-dolu... Kalau kat kampung, toilet aka tandas atau bahasa kampung Jamban lah katakan.. kat luar rumah... nun... kat luar... Kalau pepagi tu.. berebut nak gi tandas.. Mule lah adengan terkinja-kinja tahan kencing atau.. tut ! tut! ek kerana nak tunggu turn punye pasal.. Kaki duk kepit jer... ha.ha...


Sampai dah tak tahan.. terkinja-kinja sambil ketuk pintu... Tuk! Tuk! Cepatlah dah tak tahan nie... B**** Batu ker? Hik..hik.... Orang dalam duk sahut... "Kejap la.. Belum lagi"... Padahal dia kat dalam tengah terkekik-kekik gelak...nak kenekan orang luar.. padahal dah lama siap...

Macam-mcam ragam...Tapi tak elok tahan kencing tau... nanti kene batu karang..

tapi kalu time hujan and sejuk... confirm asyik gi tandas jer... nak terkucil.. Pastu kalau banyak minum air....lagilah pulak....

oklah.. nak gi tandas nie... dari tadi tahan kencing,,,, cau..cin..cau

1 comment:

Miss Annaz said...

tau2 dh basah jer...

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...