Saturday, May 21, 2011

Aku Pulak Yang Kene

Apa kes.... Salah aku ker Cik Abang Yang tak dikenali....

Ada ke patut... dia yang call aku, tanya aku nak sewa rumah ke tidak.. Dia ada rumah ok... Sewa pun ok.. Ingat nak bagi kat kawan satu opis... Bajet paling murah mamat tu bagi kat aku 1 + 1 + api air sume RM900.. So bulan2 RM350... Oklah tu kalau kat town...

So aku macam tak jadi ambil... Dia pun oklah..

Pastu hari nie duk call..

"U... ada tak kawan U nak sewa bilik... Emm... i nak sangat nie.. kalau boleh dalam masa terdekat nie.."

"emmm saya tak tau... xper nanti saya tolong tanyakan kawan2 saya ye"
"U... Tolong ye... saya sian dekat orang rumah saya" (emmm orang rumah?)
"Kalau boleh saya nak yang perempuanlah lagi bagus.. ada dua bilik kosong... 1 bilik rm150 jer sebulan termasuk api air"
"ok.. takper nanti saya tanyakan yer"
"U... napa suara u macam manja... jangan macam nie.. nanti i tergoda" (ko pehal...)
"emmm biasa jer... takperlah.. saya cakap biasa jer... tak per nanti saya sms kalau ada kawan nak sewa yer"
"Ok... terima kasih u...."

huh.,,,, ko mcam nak menggatal jer...

tut..tut... sms sampai..

"U punyer suara wat i tergode jela.. Lau i nak kawan dengan u ley tak"
"hurmmm... kawan.. nanti tak marah ker orang rumah u 2?"
"Kawan taksalah u... nama u cpew?" (bukan kon dah tau nama aku ke ritu?)
"lupe lak... u umur berapa? keje katner? dah berpunyer ke belum?
"macam polis lak awak nie... saya dah berpunya dah"

last2 dia hantar SMS...

"lau u tak selesa xpayah balas masage i nie lagi k!"

perrhhh... ingat aku nak sangat ker..... ko tu yang perasan!!!!

malas rasanye nak tolong ko....

bye...

ps: dasar lelaki yang nak mengayat miang...aku tau la...

2 comments:

adibdaddy said...

ehmmmm sabar je la... patut terus je letak phone tue

Ms. Ann said...

@adibdaddy

memang sabr... tapi biarlah dia..

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...