Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Journey To ExtraOrdinary Life

Wednesday, May 18, 2011

Air Dah Tak Selamat...

emmm air mana yang selamat lagi? Tengok jer berita dekat Metro tu.. Minum air mayat tu... Blek..Bluek.... Tak sanggup i u... emmm.... tak bau ker air yang mereka minum tu...

sedangkan kita minum air ada kotor skit pun... kita tak mau minum dah.. inikan ader ulat, ader semut ker.. hu..hu.. muntah tak sudah kalau minum air mayat.. emm.. rasa loya pulak tekak nie...

minumlah air yang bersih... even air paip yang kita guna pun.. tak pasti kebersihannya.. nak air bersih boleh guna yang nie.. KLIK SINI

bahaya minum air tak bersih... batuk-batuk. boleh dapat kanser... toksik...

emmm... macam-macam.... so carilah air yang bersih.. baik untuk kesihatan

0 comments:

Theme Support

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!

Jom Klik!

Popular Posts

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)