Wednesday, May 18, 2011

Air Dah Tak Selamat...

emmm air mana yang selamat lagi? Tengok jer berita dekat Metro tu.. Minum air mayat tu... Blek..Bluek.... Tak sanggup i u... emmm.... tak bau ker air yang mereka minum tu...

sedangkan kita minum air ada kotor skit pun... kita tak mau minum dah.. inikan ader ulat, ader semut ker.. hu..hu.. muntah tak sudah kalau minum air mayat.. emm.. rasa loya pulak tekak nie...

minumlah air yang bersih... even air paip yang kita guna pun.. tak pasti kebersihannya.. nak air bersih boleh guna yang nie.. KLIK SINI

bahaya minum air tak bersih... batuk-batuk. boleh dapat kanser... toksik...

emmm... macam-macam.... so carilah air yang bersih.. baik untuk kesihatan

No comments:

Ramadhan 2018

Salam Ramadhan... Dah 13 hari kita mengerjakan ibadah puasa...  dah Check diri? Sama ada kita dah laksanakan Azam kita tuk puasa kali n...