Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Tuesday, May 17, 2011

Pedih Mataku Ini...

Tuesday, May 17, 2011 Posted by Ann Mohamad No comments
Hari nie cuti Umum,,... Wesak Day... Selamat Menyambut Wesak Day kepada sesiapa yang menyambutnya,.. Saya tak sambut.. sebab saya tak cuti... Ha..ha.... Kerja beb!!!

Pedih mata nie tengok notebook jer... tengok blog itu... blog ini... web itu.. web ini... Kepala berdenyut jer...Teringat malam semalam... Balik kerja sampai rumah pukul 9 malam... Lepastu landing atas katil dengan tak bukan baju lagi terus tertidur... sedar2... dah nak pukul 12 tengah malam...

wa..wa... tak mandi lagik nie... tak tukar maju lagi nie... mak kata jangan mandi tengah malam,.. nanti kene paru2 berair.. tak elok mandi tengah malam... He..he... Cuci muka , kaki tangan dan mana2 yang patut jer lah...

wa...wa... ramainyer lalu depan showroom nie... aik... lalu jer ker.. meh ler singgah....aya.. amoi... singgah dulu ma... bikin terapi... free saja ma....  (badi 15 hari dah habis.... so.. keuntungan kian mendatang... yes1 yes! yes!)

apa aku duk merepek nie... bosan orang baca tau!!!!  dah lah.... jap gi pekena voltage tinggi... grrrr..... kasi karen badan.. ha..ha...

p/s: teringin nak gi massage kat spa sebelah... tapi segan pulak... he..he..

0 comments:

Theme Support