Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Friday, April 8, 2011

Tidur Malam Pakai Apa?

Friday, April 08, 2011 Posted by Ann Mohamad 2 comments
Hari ni nak cakap pasal tidur malam.....
Malam adalah masa yang paling tepat untuk tidur dan rehat...
Terlintas dikepala nie.... Waktu malam masa tidur pakai baju apa ek?
source: google

Jeng! Jeng! Jeng! Jeng!

Malam-malam nak tidur pakai baju lah.... apa lagi... Berikut adalah pakaian-pakaian pada waktu tidur..

Kain batik dan baju t-shirt ---> Nie ala-ala kampung.....Biasa mak-mak, nenek-nenek... yang dah tua.. biasa pakai macam nie...Ada juga anak dara yang pakai macam nie... Tapi kat kampung kut.....

Masa kat asrama dulu.. dilarang keras memakai kain batik.... Kenapa???
Sebab nanti nampak itu dan nampak ini..... Lebih-lebih anak dara yang tidur lasak and terkangkang... Hu..Hu... Siyesly.... Kata warden... nanti orang ceroboh masuk kene rogol baru tau... senang jer kalau pakai kain batik... Oppsss.... bisa tau mulut warden saya dulu.... Pakai seluar panjang  sebab apa-apa jadi senang nak lari... langkat lagi luas...

Seluar Pendek + T-shirt etc ---> Zaman sekarang muda-muda suka pakai seluar pendek dekat rumah... hu..hu... senang dan selesa.. tak panas.... Masa tidur ramai yang pakai seluar pendek... jadi tak panas... hu..hu.... Betul-Betul....

Pakai Bra + Panties ---> Emmm... bahayanyer.... ada gak yang pakai macam nie... dengan alasan panas... hu..hu.... Penah tengok juga.. masa study dulu.... Maybe mereka dah biasa kut.... Yang nie terlebih angin nie.... Hati-hati.... Mengundang kecelakaan pada diri anda.. awas anak-anak dara diluar... takut anda diperhatikan....

Baju tidur @ Baju Kelawar ---> Ramai juga yang pakai baju tidur yang dah siap jual kat shoping-shoping.. sama ada dalam bentuk baju yang labuh atau siap seluar dan baju skali... Biasanya kain jenis lembut dan pengudaraan mudah.. Mendatangkan keselesaan kepada si pemakai... Baju kelawar gak jadi pilihan.. bajunya besar dan tak ketat... Jadi tidak mengganggu tidur... dan ruang pengudaraan juga baik...

Apapun yang kite pakai time tidur... mestilah mendatangkan keselesaan pada kita... Yang penting pengudaraan penting untuk tubuh badan....

P/s: ada yang tak pakai bra and panties masa tidur... baik untuk kesihatan katanyer....

2 comments:

Firdaus Kasim said...

saya pula pakai singlet n seluar je.. kalo pakai kain pelikat takut terlondeh.. hehe

Entri paling polular firdauskasim.com :
Hukum memakai contact lens

Ms. Ann said...

@Firdaus Kasim

betul..betulk.... penah tengok adik pakai kain pelikat... sib baik ader seluar kecik... he..he..he...

Theme Support