Tuesday, April 5, 2011

Seksanya Pakai Kasut Tumit Tinggi

Si Pemakai Kasut Tumit Tinggi......

Baru sebentar tadi 2 3 orang amoi-amoi cun lalu depan showroom... Sempat cuci mata tengok mereka pakai agak seksi... Emmm.... Nak makan kat Secret Recepi kot... Aku yang melihat mereka memakai kasut tumit tinggi yang rasa kasihan pulak... Kalau tumitnya besar skiyt and agak stabil boleh lah.. Nie kalau boleh yang tinggi dan runcing... Alahai... Kalau aku pakai confirm terseliuh kaki... tobat tak mau pakai dah...

Macam seksa jer mereka berjalan... ish..ish..ish... Jalan nak ala-ala catwalk.. Kalau boleh kaki bersilang lagi... tapi macam seksa jer... Nampak sangat cara jalan mereka agak lain.. dan seakan menahan ketidak selesaan..

Dalam hati nak jer tanya mereka " Tak sakit ker pakai kasut tinggi-tingi tu?, Saya tengok awak macam seksa jer" He..He...

Fakta: Pemakaian kasut tumit tinggi yang tidak bersesuaian boleh menyebabkan kecederaan pada otot..

Ps: Terfikir aku bila tengok pelayan kelab malam yang ada dekat area tempat tinggal aku pakai kasut tumit tinggi... Tengh bayangkan kalau mereka menari.. Hu..Hu.... Macam gerun jer... menari pakai kasut tumit tinggi

1 comment:

fizalinolie said...

Memang kasut tumit tinggi mendatangkan effect negatice Anne... Saya ada wat entri pasal tu. Kalau ada masa berkunjunglah ke blog saya ek. Selamat berkenalan dear =)

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...