Wednesday, April 6, 2011

Izinkan Aku Tidur Dengan Aman

Sejak pindah kerumah baru... Tak pernah aman tidur.. Ada sahaja yang mengganggu..
Tempat privasi... Tapi terasa tak privasi pun... Wa...wa...

Setiap malam ada sahaja gangguan.. Bukan gangguan dari mahkluk-mahkluk yang halus-halus tu.. Tapi makhluk yang besar-besar... Nyamuk... Confirm bukan... Tapi boleh dikatakan Spesis kelawar... Siang tidur... Malam berjaga..

Kita balik kerja letih-letih.. Ingat boleh releks dengan aman waktu malam... Tapi tak juga... Sampai 2, 3, 4, 5 pagi masih ada lagi spesis yang tak tidur lagi... Nak tidur pun tak lena...

Bunyi Tapak kasut tumit tinggi lah... Bunyi orang ketuk pintu lah... Bunyi suara orang jeritlah... Bunyi telefon lagi... Bunyi suara orang berbual lah..

Lebih tak tahan... Bunyi Orang tengah Muntah!!!!! Wek! Wek! Wek!!!!
Nie Spesis yang mabuk sakan.... Geli rasanyer....
Tu la banyak sangat minum air setan tu.... pastu menggelikan orang....
Tak kurang juga yang laki-bini gaduh sebab suami dia balik rumah mabuk-mabuk....

source: google

Ya Allah.... Apakah jenis manusia sekarang nie... Tak kisahlah apa yang anda nak buat... Tapi respect lah jiran-jiran sekeliling yang mahu tidur nie... Bilalah dapat tidur dengan aman...

Ps: Tempat tinggal privasi and ada security.. walaupun selamat.. tapi rasa cam tak selamat jer... 

2 comments:

PidaSanglang said...

ann..teruknya dengaq ermmm tak buat komplen ke...klu tempat akak memnag dah siap komplen

Ms. Ann said...

@PidaSanglang

Tu la... mejoriti penghuni kat sini.. adalah.. mereka yang ....... nak wat camna... hu..hu..

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...