Friday, April 22, 2011

Kecoh lagi...

Apalah pagi-pagi lagi dah kecoh....
Tak boleh bagi hati senang sikit...
Pagi-pagi dah menjerit bagai...
Kalau nak lepas geram pun, pergilah naik kat atas bukit ker,
atau pergi terjun bangunan ker...opppssss...
Mengganggu konsentrasi sahaja...

Ada ke time orang sedang lena diulit mimpi..
Diganggu dengan suara-suara jeritan dan pergaduhan..
wah......

Kedengaran "Kau nak jadi along ka? Kenapa kau bela sangat along tu? Aku takkan jejak kaki kat rumah nie lagi" Jelas gila dengar suara mereka... emmmm... Apa kes nie...Nak siasat malas.... Dengar je lah....

Hu..hu.... Pagi -pagi tengah bersiap nak pergi kerja... Dengar pula perempuan menjerit...
Meroyan aper? Ish..Ish.... Rupe..rupenyer... cik adik manis dirumah atas punye suara....
Bergaduh dengan kawan sejenis dia yang ala-ala lelaki lah tu..
Sayang...sayang.....

Ps: agak-agak gaduh sal ape ek?  zasssssss

No comments:

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...