Friday, April 22, 2011

Bang... Tolong Jangan Marah....

Alkisahnya... tengah rehat-rehat sambil tengok cartoon Naruto petang tadi.. Ni baru balik kerja... Tengah syok-syok tengok.. Phone bunyi pula...

"Anne... tolong datang showroom.. ada patient tengah tunggu awak...Cepat yer"

Alamak..... Takper.... Dah tugas,.... Kena laksanakan... Nasib baik dekat je..

Sampai showroom.. terus entertain kakak tu.... Bla...Bla....
Duk cerita pasal diseases... pasal produk... ok... ada potensi... yes! yes!

Tak lama lepas tu datang hubby dia...

Muka macam garang... Pakai jubah lagi tu... Hu..Hu..

Mula keluar dengan nada marah... Tak senang rasanya hati ni... Tapi cover baik...
sian akak tu... Tak sampai hati tengok hubby dia nak marah dia...

Abang nie... tak baik... marah-marah.. Sian akak tu...

Nie kes tak percaya dekat wife la nie... Sib baik kata dalam nie semua perempuan... hu..hu...

ps: agak-agak apa jadi dekat akak tu... harap2 patient anne baik2 aja...aminn.......

2 comments:

Miss Annaz said...

nie mesti kes cemburu buta...
mesti wife dia lawa...
tak pun dia yg x ensem..
tak pun mesti dia perasan bini dia lawa...

Ms. Ann said...

@Miss Annaz

kes cemburu dan tak percaya isterilah tu...

setiap minit duk call wife...
bahaya...

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...