Saturday, February 5, 2011

Keputusan Mengejut....

Dah dua hari dirundung rasa bersalah. Walaupun ia tak perlu rasa bersalah..
Aku tahu keputusan mengejut yang aku berikan mengundang masalah kepada mereka.
Tapi aku juga mendapat keputusan yang agak mengejut..
Dan perlu membuat keputusan dalah tempoh masa yang singkat

Nampak diwajah mereka kelihatan gusar dan terfikir-fiir..
Sememangnya aku tahu.. aku antara pekerja yang terbaik mereka. Tetapi keputusan ini harus aku lakukan..
Memandangkan ada kerja yang lebih baik menanti aku...

Hari ini... mereka bertanya lagi... dan meminta aku menerangkan kepada pekerja lain tentang apa yang aku tahu yang mereka tidak tahu.. Semuanya telah tersedia... Sama jer kan.. aku ada atau tak ader...

Apapun mereka adalah majikan terbaik yang pernah aku dapat... Dan aku amat menyenanginya..
Harap perniagaan mereka akan lebih maju,,,, Insyaallah...

** Rasa macam ralat sebab tak sempat nak buatkan sistem untuk memudahkan urusan mereka... Insyaallah.. kalau kelapangan aku akan beri bantuan untuk sistem tersebut...

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...