Thursday, February 3, 2011

Aiskrim Dan Kelucahan

Bukan untuk timbulkan kontroversi... Tapi Cerita Benar lagi sahih... Nak kata 18sx ker aper ker.. tak tahulah... Bukan Niat nak menunjukkan kelucahan .. tapi tak lucah pun.... kan..kan...

Adalah sorang mamat nie... Menunjukkan sesuatu kepada teman saya dengan penuh kusyuk...
Lakun semula:

" Cuba u tengok gambar nie... I suka tengok..tau" kata mamat tu..
" Gambar apa? U jangan macam-macam tau" kata kenalan saya pada mamat tu
"Tengoklah betul-betul.... Ada serupa tak?" Kata mamat tu dengan nada yang agak kegatalan...
" U nie dah gatal ka? Otak u kotor ya..." Marah kenalan saya pada mamat tu...

** Adalah ayat lain yang dirahsiakan dari pengetahuan umum

So.. Kenalan saya nie ceritalah dekat saya sambil.. tunjukkan gambar tersebut...

Lelaki nie kalau dah agak G**** memang keluar ayat yang teruk-teruk... Aiseh....
Memang mulut takda insuran betul...



Macam2 yang dia bayangkan... Teruk2.... Nie namanyer gangguan seksual...
Buat report kasi tangkap itu orang.. Ha..ha...
Para lelaki... janganlah suka menunjukkan kelucahan anda dihadapan seorang perempuan.. walaupun dengan sebaris kata atau sekeping gambar atau apa sekalipun.... Hormatilah kami sebagai kaum hawa yang ingin dilindungi...

3 comments:

Hairi Ahmad said...

seb baik saya tak suka aiskrim tuh...huhuh

Ms. Ann said...

saya pun jadi xnak makan aiskrim tuh...

nieza said...

sy suke eskrim nih!!wawawa..

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...