Friday, July 23, 2010

Mood Balik Kampung

Emm...Tak sabar nak menanti hari esok..
Sebab sok nak balik kampung..
Windu.... dah 2 minggu tak balik kampung..
Ho..Ho...
MySpace

Tadi petang Call ayah.. 
sajer kecek.. suh jemput... Hu.Hu..
last2 cam dapat jer.. 50:50

Dah lama tak jumpa si Afdal yang tak mau campur orang..
Budak kecik yang Nakal..
Mak n Ayah
Adik-adik tersayang...
"Sitam Baram" Siap ko.. aku nak wat Turnado kat ko..
MySpace
Harap2 manggis dah masak..
emm.. Durian masih ader ker.. 
Ader kut..
Leh makan buah lagi..
MySpace

Mood bahgia malam nie.. Ho..Ho..
Saper buat aku marah conpirm tak kene marah..
Hik..hik..
MySpace

4 comments:

The Chaser said...

saya pon balik kg.. hehe.. singgah tgk entri kat blog k..

diriku said...

he2..musim buah skrg...mmg sesuai klu blk time ni =]

Hariz said...

Saya nak buat kamu marah :P
g mn caranya :)

Uncle Lee said...

Hi Ann, you have a beautiful and warm heart read your mention of loving and caring for cats.
Ha ha, nak balek kampong pun mesti ada mood?
Anyway, you have fun and keep a song in your heart, Lee.

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...