Monday, July 26, 2010

Pakcik... Tak Perlu Marah2 Saya

Pagi nie ader sahaja orang nak rosakkan mood saya
Pakcik... Kereta pakcik tu jauh lagi...
Tapi saya tetap tunggu pakcik jalan dulu 
Jadi tak perlulah nak kata dekat saya
"Nak Mampus Ker?"

Ajal maut tu tuhan tentukan yer..
Tak payahlah nak marah2 saya..
Bukan saya melintaspun...

Nasib baik saya puasa harinie Pak Cik..
Apapun.. Al-Fatihah tuk pakcik
Moga Pakcik Panjang umur murah rezeki.
Amin....


Nasib baik sampai office.. laut tengah bergelora
Sempat rakam video.. 
Maaf video tak lawa..
sebab rakam ngan HP murah..
He..he..
yang penting hati TENANG
Jadi boleh kerja dengan aman..


2 comments:

myQza said...

dugaan org berpuasa.
hikmahnya.
sabarkan?
kalau x puasa?
hehehehe

Anep™ said...

bagus ar..
mcm ni la kite nk..

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...