Friday, June 11, 2010

Hilang 1 dapat 3

Awas Entry ini sangat gila... dan addicted

Emmm.... Setelah kehilangan dia .... Saya berjumpa yang baru... Walaupun bukan saya punya..Tapi saya nak jugak dekat dia... Ha..ha.. jahat..jahat..

Dah lah tak payah nak merapek lagi.. Saya hilang 1 tapi saya dapat 3 sebagai ganti... ha..ha.. Nie lah anak2 baru saya... Comel tak?


Mereka bertiga sungguh mencuit hati saya.. Setiap hari balik kerja ader jer mereka semua menunggu kepulangan saya... hu..hu... syahdunyer... Pagi2 nak pergi kerja dah tunggu depan pintu mengiau2.. Sebab nak makan.. Berlari2 masuk dalam rumah.... Memang comel anda..

Tapi Ibu dia mulut bising... Ayah dia si comel tu.. Cool jer... 

Hee..hee... Hidup bujang... kamu saja yang temankan saya sorang2 kat rumah nie...
Makaceh...

4 comments:

Artzlizan said...

kucing...si manja yang comel...

myQza said...

semoga mereka hidup gembira dengan kamu!

Annaz Mohd said...

byk tol anak...
nk angkat satu laa...

Matt said...

saya pon penah kehilangan anak kucing, sadisnya mati dilanggar bebudak moto yg ntah hape2, tapi tak lama pas tu, ibu kucing beranak lg..tp seekor je anak yg hidup..sekor pon sekorlah hehe..

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...