Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Thursday, May 13, 2010

Ketandusan Idea

Thursday, May 13, 2010 Posted by Ann Mohamad 5 comments
Tak tahulah semenjak dua menjak nie.. Idea anne dah semakin tandus.. Tak tahu cerita apa nak diletakkan dekat blog kesayangan. semakin hari semakin tiada idea...Kesian dia terpinggir begitu sahaja.. Tulis entry pun tak habis.. pas tu simpan kat draft jer.. dan terbiar.. Nampak sangat pemalas.. eh bukan.. idea kering


Kerja pun semakin terganggu.. Entahlah.. Rasa nak pergi jauh jer dari sini.. Tenangkan fikiran yang sedang bercelaru. Kenapalah jadi macam nie... Bermacam cara nak hiburkan hati tapi masih tak mampu lagi


Bilalah semuanya akan reda... Bilakah semuanya akan berakhir... huh... Rasa nak sambung blajar semula.. Malas nak fikir semua yang tak pernah ada kesudahan... Rasa macam merajuk hati jer.. Yer lah.. rajuk hati siapalah yang nak kene pujuk.. Bukan diri sendiri ker. 


Jap gi nak jalan2 blog orang lain... Dah lama tak lawat kesemua blog yang anne dah follow.. 
Apapun harap2 kehidupan anne selepas hari ini akan lebih baik.. Segala impian selama 4 tahun ini tercapai dan dimakbulkan.. Jika tak.. tuhan sahaja yang tahu.... Mungkin impian tinggal impian.. harapan tinggal harapan..


Nak gi jenjalan kat blog2 semua.. Nak hiburkan hati yang gundah gulana nie..

5 comments:

mysara said...

aik...knape ni...cm ada masalah besar je..
xpe2...no tensen2 k...;)

lynda_hani said...

awat ni anne ada masalah ke? klu ada masalah jgn pendam.. luahkan pd seseorang k..

Ms. Ann said...

memang msalah besar... tapi nak wat amna.. dah terlebih luah dah.. tapi tak selesai2 gak.. bawak diri jer kut penyelesaiaanya..

lynda_hani said...

huhuhu.. buat bersabar anne.

Nur Hawa Mohd Zin said...

lama gak tak tgk ann upadate blog....tak pe take time..idea tak dtg selalu..eheheh...gi bertapa lah..wakakak

Theme Support