Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Thursday, April 29, 2010

Permintaan Pelik?

Thursday, April 29, 2010 Posted by Ann Mohamad 9 comments
Saat tengah duk sorang2 dekat office nie.. Bosan juga.. Asyik buat kerja yang sama sahaja. Nak releks sekejap. Tetiba jer terbayangkan sesuatu.. Rasa macam tak masuk akal jer.. tapi nak jugak tulis kat sini.

Bagaimana rasanya bila dilamar yer? " Anne will you marry me? Sayang sudikah kau menjadi permaisuri hatiku? sayang sudikah kau menjadi isteriku? hu..hu... Apalah feelingnya? mesti lain dari yang lain kan. Kalau takat couple belum tentu sampai kejinjang pelamin. Tapi kalau dah betul nak sehidup semati camnerlah si dia melamar kita yer? (kenapa? dah gatal nak nikah ker? maaf.. anne suka memikirkan kemungkinan yang hadir dimasa depan.. ha.ha..)


Suka kalau orang nak lamar jadi isteri dia bisik kat telinga cakap " anne sudikah kau menjadi permaisuri hatiku?" Mesti syahdu betul... Tambahan pula kalau diluah dengan penuh rasa cinta dan kasih...wah..wah..wah... Hati berbunga-bunga... Confirm.. " Anne sudi jadi permaisuri hati abang" Nak nangis jap.... sok sek..sok sek..

Kalau nak wedding anne taknak buat majlis persandingan.. (pelik sumer nak buat sanding besar-besaran... Aku jer tolak tuah.. Sebab2.. sy tak nak) Kalau boleh nak buat kemah kanopi.. untuk makan2 jer. Lepas nikah dekat Masjid terus makan2.. kanopi wed tu  kalau boleh nak kaler kuning ngan putih. Sumer warna kuning ngan putih... Santik...... banyak jambangan bunga ros kat canopy tuk pengantin ngan tetamu...

Bab hantaran pulak.. kalau boleh nak ada unsur kucing.. boleh tak? he..he.. sebab saya suke kucing. Tak semua hantaran pun takper... At least ader satu gubahan hantaran macam kucing... Aik.. macam kucing ka? (Anne ko gilo apo?. tak ponah dibuek oghanglah... Kalau ko nak ekau kawin ngan kucing jo la... )  Aku tak giler lah.. takat duk berangan jer... bukan betul2 pun.. kalau betul.. emmm tak salah gak... kalau salah satu hantaran tu adalah kucing yang paling comel pun.. anne terima.. ha..ha... sonok aper...?


Pelik-pelik... mana ader sumer nie.. hu..hu.... sah takder orang nak wed ngan aku.. kalau super ginie..
layanlah yer.. zasssssss..... Aku tetap aku.. Terima aku seadanya..

9 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

wakakakak...

hantaran ade kucing??

aiYakk syG 0it..

ni peLik nie..

taPI xpe..

Laen dr yG Laen..

aLl da best ;)

nabilah_2908 said...

huhu..berangan eh.. ;)

myb 1 day akan jd kenyataan..its your wedding...menti la kena ikut citarasa si pengantin kn..? :)

Ms. Ann said...

cik toge.. memang tu hajatnyer.. tapi taknak arr.. kucing2 besa.. yang paliang cantik and comel gegila.

nabilah: betullll

Nur Hawa Mohd Zin said...

owh..i can't imagine dat..heheh..

Ms. Ann said...

me too hawa... kalau betul2 aku orang paling gumbira

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu..kalu betol..mcm mane lah ek dia nak lamar kte? melutut ke? guna ayt bermadah ke? huhu.tibe cam rasa seronok gile

Ms. Ann said...

wah..wah.. nangis hawa... orang lamar.. hu..hu.. cam terhenti degupan jantung seketika kut.. al maklumlah.. lum da xperience lagi.. main teke jer arr..

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu..tu lah..bukan berhenti je terus cam nak pitam..huhu..so kena prepair wat rehearsel

misz J said...

x salah kan wat sumtink difrent tok hantaran...

huhuhuhuhuhu

kucing 1 dulang...

hehehehehe

Theme Support