Friday, April 30, 2010

Kantoi!!!

Hu.hu... sajer nak muat entry arini... hari nie memang hari mengantuk aku yang teramat sangat. Dahlah aku kene mender tuh..... ish..ish... lagilah pening...lagi sakit... uihhhh tulun...tulunnn

Kat kepala aku selalu diterjah dengan satu perkataan yang duk aku pening hari..hari.. RANKING! RANKING! RANKING! Hai susah betul lah.. Itu jer yang hari2 aku ditanya.. Takkan 24 hour aku nak ngadap laptop... Kepala kasi pecah nie.. Ingat senang-senang ker.. biasalah tu naik turun ranking... Sampai naik muak tengok blog-blog nie sumer...

kalau satu dua nak update takper arr... nie banyaklak tuh.. dengan website lagi.. Pening yang amat.. dari dua mata dah sampai 4 mata dah aku dibuatnyer...

Sorry lari tajuk.. Tadi aku duk tidur jap... dah tak tahan sangat.. pesan ngan kawan.. Kalau bos yang tu masuk kejut yer.. he..he.. curik tulang sikit.. tak banyak pun...

Pastu masa duk tengah tido terkantoi ngan abang Tricomas.. yang betulkan printer and fax.. Rupernyer dia nak betulkan link ngan laptop aku.. Uihhh malu gegiler dia tengok aku syok tido... Segan beb....Xnak wat lagi dah.. la nie.. dah segar bugar.. tak sabar nak balik rumah nie.. hu..hu...

Abis......dah..... TQ sebab baca

5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

kantoi ngan ckgu tido dalam kelz...ingt leh cover ~ ilang ayu ku hahahah ~

Ansof86 said...

Hawa.. masa study dulu.. takpenah kantoi ngan lecture.. tapi ada best nyer kantoi masa praktikal bos tengah duk terang depan mata anne dah tersengguk2... malu giler ngan bos... hu..hu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

huahuahuahua...lagi malu seh..hahah..tebal muka sudah

Ansof86 said...

memang giler2 malu tuh... pastu dia duk tanya aper dia terangkan tergagap2 nak jawab..


ha..ha..ha.. pastu dia watkan anne nescafe.. uh... bahgia.. terbalik kod. patut anne yang watkan..

Nur Hawa Mohd Zin said...

giler bgus ar bos ann..seyes..huhu..kalu camni buat2 tido...hahaah dapat bos buatkan nes

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...