Saturday, April 17, 2010

Besaq Punyer...


Saye ade satu cerita. Ini cerita pasal keluarga saye. Pada siape nak tahu boleh bace disini. Orang sekarang sume nak keluarge yang kecik2 yang cenonet jer. tapi keluarge saye besar punyer... wow....


Saye ade 12 orang adik-beradik yang comel-comel.. Kate sayelah... Sebab kite sume memang dijadikan dengan comel2 belaka. Mesti you all sumer terkgezut kan.. releks arrr.. normal kan? Saye anak anak no 5 dari 12 adik beradik saye. Saye ade 3 orang kak yang tersayang, Sorang abang yang hensem... (Bagi saye lah).. 4 orang adik lelaki yang ganteng2 kesemuanye.. dan 3 orang adik perempuan yang comey-comey.

2 orang kakak saye telah menemui pasangan hidup mereke. yang sorang lagi masig berpacaran.. coming soon. xda can yer.. Abang saye pula baru bertunang dengan cewek pilihan dia pada akhir tahun lepas. Same2 blaja kat oversea. Adik lelaki saye dua orang dah kerja... dan adik2 yang seterusnyer masih lagi menuntut ilmu.. 

Keluarge saya memang ramai. Tapi best, terutama time raye.. ramai. cam ader kenduri kendara lak. Gaduh-Gaduh!!! Perkara biase dalam adik beradik.. Tapi gaduh2 manje biaserlah. Keluarga saye sangat bahgia. sangat2 bahgia. Walau hidup sederhana tapi kebahagian tetap ader. 

Inilah keluarge saya yang besaq punyer. Keluarga you all cam aner?

1 comment:

Annaz Mohd said...

besaq..memang besaq...aku pun ada skali...

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...