Tuesday, March 2, 2010

Tak Dapat Buat Kerja

Dah 2 hari aku duduk opis nie di dalam bulan yang baru
Bulan 3, Bulan kelahiran aku.. kalau ikut calendar Georgian lah
Semuanyer kerana Internet Takder

Sebagai seorang yg bertatus Marketing Eksekutif merangkap juger Head Admin
Yang kebanyakan kerja aku pada Internet
Maka aku jadi kebuntuan dan kebingungan serta keresahan
Yang tahap Gaban vs Otomen vs Gaia dll

Memang aku ibarat makan gaji bute ha..ha…
Boss cepatlah update internet nie..
Saye nak buat kerje
Website dah lama tak dapat update, blog pun samer
Emel company lagilah pulak
Mesti berlambak.. tolong yer boss

Kate Saye: Biler kerje lebih dekat IT memang susah kalau it down..

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...