Monday, March 1, 2010

Aku & Kucing

Kenapa aku minat sangat dengan kucing?
Persoalan ini sering terbayang dan tersoal kat kepala aku nie…
Adakah aku ader kaitan dengan kucing?
Aku pun tak paham…
Asal Nampak kucing jer pasti aku cakap..
“eeeeee…kucing mimiaaawwww”
Pajak kali kucing..kucing..kucing..
Rasa kucing yg aku bele dh terlalu banyak dan..since aku kecik lagi.
Parents aku memang dah paham sesangat dengan sifat aku..
Kalau balik kg..mesti kucing jugak yg aku carik…
Takderlah nak salam mak ayah dulu ker…
Ishh…ishhh…. Anak aper jenis aku nie
Aku sanggup pegi beli makanan kucing
Semata-mata kesian ngan mereke
He..he..
Aku & Kucing
Nota saye: Jangan dh nikah nanti anak tak bagi makan, kucing bagi makan

No comments:

Ramadhan 2018

Salam Ramadhan... Dah 13 hari kita mengerjakan ibadah puasa...  dah Check diri? Sama ada kita dah laksanakan Azam kita tuk puasa kali n...