Tuesday, March 30, 2010

Sakit Hati Dengan "MAXIS"

Aku bukan nak tulis entry blog hari2.. tapi sebab aku dah sakit hati sangat jadi baik aku luahkan kat blog aku..
dari aku duk pot pet..kat mulu aku..biar aku tulis jer..

Aku bukan aper.. sebab bengang dengan line MAXIS nie.. dah 3 hari dah mende nie berlaku..
Phone aku ker yang ader problem atau line MAXIS nie..
Dah 3 hari aku asyik terima SMS miscall yang sama.. Setiap jam aku dapat SMS tu..

" You have 3 missed calls (2) +6017####### since 3.05 pm 29.3.10
(1) 6012###### since 18.06pm 28.3.10"

SMS nie berulang kali aku dapat.. Bila dah baca SMS tuh xder kat inbox aku.. tu yang pelik..
Tak lama lepas tu dapat SMS tu skali lagi..

Lepas tu HP aku terpadam dan hidup semula... aikkk magik ker.. Cam kiter resart komputer or notebook.
and SMS yang sama jugak diterima...

kalau tengah call orang tetiba jer skrin jadi hp jadi putih.. then tulis check info servis..
Giler aper?????

Hati aku jadi bengang.. Klau pakai prepaid aku don't mind aarrrr.. nie pakai bill... tu yang ht panas jerrrr..
Kenapa???? Memang sakit..

Tak sabar nak tunggu 7 April... Aku nak transfer pergi prepaid semula..
Sungguh aku tak puas hati guner Postpaid..

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...