Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Thursday, March 4, 2010

Naik Motor Mak Cik Rugged a.k.a Ustazah Rock

Tadi makan kat tempat biasa..seperti mana  aku & dila makan
Pas Makan nak balik Makcik kat kedai tu
Pelawa aku ngan dila naik motor dia
Tak ingat lak aku motor jenis aper

Ingatkan dia main2..rupernyer betul-betu..
Beriya dia ajak kami dua naik motor

Kerana tak mahu menghampakan perasaan makcik itu..
Kami pun naiklah motor tu..
He..he... nasib baik muat..

Rock juger makcik nie...
Tak sangka rupernyer dia ustazah kat sek. pengkalan balak tu...
Siap dia kate..
" Makcik nie Usatazah...Uztazah Rock lah katankan..,"

Aku ngan dila just ketawa kecik..
Tak tau kat dalam nie dah terbarai giler nak ketawa..

Tapi aper2 hal makcik tu memang best,..
Caya sama lu makcik....

Kate saye: Rase nak rakam gayer naik motor bertiga...mesti kelakar

0 comments:

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!