Monday, March 1, 2010

Mengantuk di Office

Akibat ketiadaan kerja yang amat teruk
Aku telah diganggu satu perasaan yang amat dasyat
Suatu keadaan yang membuatkan aku terawang-awang
Aku semakin mengantuk yang teramat sgat
Itu yang sempat aku coretkan disini
bagi menghilangkan rasa mengantuk aku yang terlampau ini

Ketiadaan staff marketing yang lain
Membuatkan aku rasa terkesunyian di pejabat
Walaupun staff kilang ada juga disini
Aktiviti aku arinie lebih dipenuhi dengan
GAME! GAME! GAME!

Bukan aku seorang pekerja yang kuat mengula
Tpi aku tidak dapat melaksanakan tugasku kerana
Ketiadaan internet…
Bagi mengisi kekosongan aku bermain game!!!
Ha..Ha..ha….

Jam sekarang baru menunjukkan 5.15ptg
Aper yang aku nak buat lagi nie..
Rasa macam orang bodoh duduk diopis tanpa buat aper2
Walupun Salery aku baru jer dapat..
Thanks Nor..Ko betul2 paham ngan kesempitan aku skang nie..
Tp semangat dapat gaji tu takder….
Aper lagi cepat kira budget…aper2 yg patu!
Da..da….

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...