Friday, February 26, 2010

Cuti Maulidur Rasul?

Hari nie cuti sempena Maulud Nabi....Aktiviti yang aku lakukan adalah terperap di rumah..
Sebab??? Takder aper nak buat..Tak Tau nak pegi mana..nak new to this place...hu..hu..

Pagi aku bangun terus pegi mandi..saja bangun lambat...Aku duk kat dalam bilik jer...
Coz tak berapa suker dengan environment baru diluar bilik......tut..tut....
Ada bau yang tidak aku gemari diluar sana....baik duk dalam bilik..

Apa lagi aku aku on laptop..main game..ha..ha... dah bosan main game kat handpone kesayangan aku.
Hp first yang aku penah beli guna duit aku sendiri (kalau dulu..asyik orang bagi jer) Leps kupastikan diluar bilik dah clear baru aku kuar bilik...Fuhhhhhh lega...

Petang masa aku tengah landing kat ruang tamu rumahku yg masih kosong nie hpku berbunyi...emmm ayah call..
Aku pun angkat.." hello. waalaikumsalam"aku jwab..." ann awak ader kat umah ker" mak aku tanya..Aku jawab..ade kat rumah nie...." Mak ondaway nak pgi rumah awk" emmmm yerker...seronoknyer...aku dengan hatri girang gumbira...eh yer ker mak??? aku tanya..." ye..mak kat simpang nak masuk kat rumah awak nie...ok"

Ha..ha..punyerlah serunuk hati nie....Anyway ..thank mak ayah...datang lawat anakmu ini...Sayang mak & ayah..

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...