Monday, July 4, 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016, Maaf Zahir Dan Batin


Assalamualaikum dan salam Aidilfitri...

Dikesempatan ini saya Anne, pemilik Blog ANNSCAPE inginmengucapkan Selamat Hari Raya aidilfitri buat semua pengunjung dan Pembaca Blog saya. Saya mohon maaf seandainya Penulisan saya didalam blog ini menyinggung perasaan pembaca atau ada penulisan disini tidak sesuai. Maafkan saya.

Saya doakan anda pembaca semua, berbahagia di Hari Raya Yang Mulia ini. Insya Allah.
Akhir salam dari saya....
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir & Batin

Ingatan Tulus Ikhlas
Anne & Bidadari

3 comments:

Warisan Petani said...

Selamat hari Raya juga.

Mysara Ab Rahman said...

Salam aidilfitri jugak anne..

Warisan Petani said...
This comment has been removed by the author.

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...