Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Journey To ExtraOrdinary Life

Tuesday, July 22, 2014

Dasar Tak Tahu Hormat Orang

Alhamdulillah... hari ini dah puasa yang ke 24 Ramadhan.. Malam ke-25... Pagi lagi dah mendatangkan sakit hati. Kita manusia biasa, amarah itu tetap ada. Mujur saya tak macan Cik KiKi cdm25 tu..
Kalau tak femes sekelip mata.

Kadang-kadang ada satu bangsa ni memang nak menang saja. Dah nampak kita bagi signal nak kekiri.. dah masuk pun laluan kiri.. Dia keretanya jauh lagi boleh dipecut tak bagi kita masuk lane kiri.. Apa kes... Pagi2 dah uji kesabaranku...

Tak nampak ker.. atau saje buat2 tak nampak... Kalau calar kereta saya.. macam mana?

Tak tahu hormat orang langsung.. Geram sungguh... Nak cepat pun kena lah toleransi dijalan raya. huh..huh...

Sila ambil kursus pemanduan berhemah ye..

0 comments:

Theme Support

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!

Jom Klik!

Popular Posts

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)