Tuesday, July 22, 2014

Dasar Tak Tahu Hormat Orang

Alhamdulillah... hari ini dah puasa yang ke 24 Ramadhan.. Malam ke-25... Pagi lagi dah mendatangkan sakit hati. Kita manusia biasa, amarah itu tetap ada. Mujur saya tak macan Cik KiKi cdm25 tu..
Kalau tak femes sekelip mata.

Kadang-kadang ada satu bangsa ni memang nak menang saja. Dah nampak kita bagi signal nak kekiri.. dah masuk pun laluan kiri.. Dia keretanya jauh lagi boleh dipecut tak bagi kita masuk lane kiri.. Apa kes... Pagi2 dah uji kesabaranku...

Tak nampak ker.. atau saje buat2 tak nampak... Kalau calar kereta saya.. macam mana?

Tak tahu hormat orang langsung.. Geram sungguh... Nak cepat pun kena lah toleransi dijalan raya. huh..huh...

Sila ambil kursus pemanduan berhemah ye..

No comments:

Ramadhan 2018

Salam Ramadhan... Dah 13 hari kita mengerjakan ibadah puasa...  dah Check diri? Sama ada kita dah laksanakan Azam kita tuk puasa kali n...