Wednesday, June 11, 2014

Murahnya Hati Menderma Macam ni

Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan. Amira
Abubakar from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang
serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan
hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan  segala
yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya
telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya
mata.

Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan
saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya
menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua
Juta Pounds) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan
anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang
berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih
lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga
allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya
ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan. Amira Abubakar.

Copied From email...

1 comment:

Annaz Mohd said...

Aiyoo..buleh caya ke?

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...