Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Journey To ExtraOrdinary Life

Friday, November 8, 2013

Cili Yang Tak Berapa Pelik


Mesti dah biasa kan anda semua tengok gambar pelik-pelik kan? Well sengaja upload gambar ni.
Cili yang ditanam oleh emak saya.. Macam ini rupanya... 2 in 1 lagi. Cili Kembar.. 
Subhanallah... Inilah keajaiban Ciptaan Allah swt

Macam comel je! Macam Cantik Je! Macam Pelik Je!

Orang kata siapa nak anak kembar, sila akan benda yang kembar-kembar. Emm.. Boleh percaya ke?
Apa-apa lah.... Saja isi kelapangan waktu di Malam hari sambil intai-intai peluang yang ada.. Bidadari pun dah nyenyak tidur..

2 comments:

memmetlenggeng said...

jarang jumpa cili kembar...tapi masak lomak cili api memang best!

MasihaSulaimi said...

A ah la..subhanallah...jom follow blog sy

Theme Support

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!

Jom Klik!

Popular Posts

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)