Wednesday, October 2, 2013

Rindu Kat Awak Lah

Almost 6 days tak pegang dia... Tak kelek dia... Tak manjakan dia... Sian dia... Rindulah tu.
Ni tentang kucing kesayangan saya.. Si Momolat Sayang. Dia dah biasa kena peluk, kena manja.. Tapi disebabkan beberapa faktor, dia terpaksa diketepikan untuk jangkamasa yang amat-amat panjang. Padan Muka!
Hari ni tau-tau dia dah masuk bilik dan baring sebelah saya sambil tidur atas tangan kanan. Aipp tak sedar... Nasib baik tak ganggu "bidadari saya"
Hari ni juga dia siap peluk tangan.. Gesel2 muka dekat tangan kita.. Mengiau-ngiau macam bertahun tak jupe. Alahai... Mengada sungguh.
Kata emak... Dia rindu kat awaklah.. Biasa ada orang tengok dia.. Nie dah diketepikan.. He..he...
Sabar jelah... Jangan kamu ganggu "bidadari comel" saya.. Cukuplah...

4 comments:

Annaz Mohd said...

Rindu kat 'bidadari comel'
Molat...jgn kacau, k..

Ms. Anne said...

Memang dari td nak masuk bilik. mengada2

Anis Najwa said...

ATOTTO manjanya... Anis pon suka kucing... :D

Ms. Anne said...

Anis Najwa: memang manja yg amat

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...