Tuesday, October 29, 2013

Masa Kosong Apa Nak Buat?

Malam blogger semua... Jupe lagi yok... Mesti jemu kan tengok Anne asyik nak tulis entah apa-apa. Emmm sebenarnya sekadar nak isi waktu yang kosong bangat ni.

Yelah.. Sebagai seseorang yang sedang memegang Status "Pengangur Terhormat" ni yang sedang menghabiskan waktu bersama Bidadari kesayangan sehingga waktu yang diberi, apalah yang boleh dibuatnya. Berehat! Berehat! Berehat!

Kata orang, kalau budak tidur, kita kena tidur, kalau dia jaga, kita jaga. Nanti tak cukup tidur. Tapi apa boleh buat, memang mataku ada timing tidur sendiri.

Jadi masa yang ada ni diurus dengan baca buku terutama buku motivasi. Itu memang WAJIB... Kata orang jangan membaca nanti mata tambah rabun... Aduhai.... Banyak sungguh pantang larang. Baca setakat mana yang mampu... Tulisan hok besar-besar. Yang kecik-kecik tu tak baca.... Alasan banyak... He..he..

Nak berbual.. Tak tau nak bual dengan siapa.. So... Blogging lah.. Facebook pula alahai... Takda yang menarik...

Ishh apalah yang dibebelkan nye ni... Oklah.... Nak searching... Searching jap... Jupe lagi.... Da.....

1 comment:

Annaz Mohd said...

Tunggu la abis "perintah berkurung" tu baru la boleh mula projek seterusnya...

Ramadhan 2018

Salam Ramadhan... Dah 13 hari kita mengerjakan ibadah puasa...  dah Check diri? Sama ada kita dah laksanakan Azam kita tuk puasa kali n...