Wednesday, October 30, 2013

Kuatnya Nangis

Assalamulaikum dan selamat tengah hari semua..... Sihat ke anda-anda semua... Moga sihat dan bahgia sokmo....

Hari ni bawa bidadari jumpa doktor. Almaklumlah dah sebulan... Cepat betul masa berlalu. Terima kasih ayah dan emak kerana sudi menghantar dan teman saya untuk galas tanggungjawab orang lain! Sementara waktu je... Nanti boleh pergi sendiri.

Kuat sungguh bidadari nangis bila sicucuk hepatitis B... Bagus injection ni untuk elakkan terkena jangkitan hepatitis. Jangan ambil mudah tau. Pengalaman Anne bergelar Consultant bagi mereka yang menghidap hepatitis ni.. Boleh dikatakan ramai yang menghidapnya. Tak kira dari bayi sampailah yang dah meningkat usia.

Bagi mereka yang ada menghidap hepatitia ni, boleh hubungi Anne untuk dapatkan penawarnya.. Anne hanya membantu... Penyembuhan dari Allah swt.

Balik pada bidadari.... Sampai berdarah sebab dia keraskan otot dia. Emmmm bidadariku sayang... Puas ibu pujuk dia... Lepas tu nak kene jumpa doktor pula dipekan. Tadi di desa... Susahnya nak kena tukar-tukar tempat.

Punyalah lama di klinik desa punya servis. Padahal dua orang je pun.... Lebih nak borak jew....

Ni bidadari dah nyenyak tidur... Alhamdulillah... Boleh ibu kerja pula.... Muah dia banyak-banyak...

Notakaki: Alhamdulillah turun 11kg dalam sebulan... Ayuh.. Turun lagi... Dah nak.sampai berat normal dah... Bagus betul 100% breastfeeding nie...

1 comment:

memmetlenggeng said...

seronok melayan anak kecik

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...