Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Sunday, September 1, 2013

Pagi Yang Indah

Sunday, September 01, 2013 Posted by Ann Mohamad No comments

Assalamualaikum dan selamat pagi blogger semua.... Emmm hari nie hujung minggu... Aktiviti apa hari nie... Gi lah beriadah bersama keluarga... Eratkan ikatan silaturrahim... Esok dah mula kerja....

Pagi lagi dah jengok blog... He..he... Biasalah... Pagi-pagi macam nie... Hirup udara segar kekampungan... Wah.... Rileks yang amat.... Jauh dari bising....

Jenguk dapur ada durian sikit dalam bekas... Emmmm so suweeeettt.... Rasa nak je ambil makan... Tapi tak boleh pulak... Bahayes.... Sabar jelah... Buka icebox pun ada durian freez.. Aduhh... Sabar..sabar ye... Tahun depanlah kite boleh makan...

Harus jaga kesihatan yang teramat tidak sihat ni. Tapikan... Terapi paling baik adalah dengan tidak memikirkan masalah kesihatan kita... Kita fikirkan yang kita sedang sihat... Jadi peratusan untuk sihat lebih tinggi... Kerana emosi akan mempengaruhi minda... Bila minda kita sihat, otak jadi cergas... Fikiran tak terganggu... Jantung pun sihat.. Darah pun jadi ok....

Emmm logik ke?

Apa-apa jelah... Mudah-mudahan semuanya baik-baik sehingga tiba waktunya demi yang tersayang... Andai jadi apa-apa... Kuasa Allah swt ... Tetapi asalkan kamu selamat.. Semuanya demi kamu.....

Ok... Jom breakfast...  perut minta diisi... Oh adik-adikku... Silalah bangun... Sarapan dah ada.....

Notakaki: " Allahuma ajurni fi musibati, wakh lufli khairan minha"


0 comments:

Theme Support