Sunday, September 11, 2011

Kerja lagi yer..

Hari ahad masih kerja lagi... Hari offday pun macam tak offday pun.. he..he.. Biasalah kerja macam nie.. Yang penting hati ada ikhlas maui kelija ma.... Kalau talak kerja... mau makan apa ma? Takda olang mau bagi makan free ma... Semua duit ma... Utang keliling pinggang pun talak guna ..pasti kene bayar juga ma... Nanti mau mati talak senang wo... Ayarrkkk.. apa merepek aja nie...

He..he... sekadar mengisi kebosanan bekerja di hari ahad... huh..huh.. Esok nak kene gi check kesihatan lagi... Emm macam dah sihat jer... Boleh tak kalau tak pergi... "incik dokter.. saya dah sihat rasanyer.. tak perlu kut nak check up lagi..." " awak doter ker.... saya yang doktor..." he..he.,..

Gila tuh... nak kerja lagi.. nak check up lagi... hurmmm... jauh tu... apa-apa jerlah... tapi kene buat jugak.. kalau tak.. sampai bila tak tau... he..he...

No comments:

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...