Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Tuesday, July 12, 2011

Tekak Sakit lah... Kerna EPAL

Gara-gara makan sebiji Epal Fuji yang baru dikeluarkan dari peti Ais.. Bukan peti besi yer.... menyebabkan tekak Anne menjadi perit dan sakit.. Adeh.... Lepas makan.. Terus tak minum air... Baguslah tu... Ini mesti leka bercerita tentang kes kehilangan sebiji durian yang diletakkan di Balkoni rumah kami..Pelik bin ajaib.. macam mana buah durian tersebut boleh hilang.. sedangkan tidak dimakan lagi... Dah lah teringin nak makan durian.. Sapalah yang amik agaknya...

Sambung balik cerita tadi... Tekak tak elok-elok nie.. Hari nie sahaja tak berhenti bercakap.. Pot..pet..pot..pet... Tapi tak mengapa.. janji masyuk!!!!! Alhamdulillah.. mungkin rezeki anne kali nie...

Cepatlah elok tekak nie.... Kejap lagi nak balik kampung.. Esok nak ambil renew roadtax dna insurans pula.. fuhhhh melayang duit nie....

2 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun sakit tekak ni...huhu

Solehah said...

selalu nak makan buah kene kupas dulu kan..tapi selalunya saya makan gitu ja, setakat ni belum kene apa2 lagi..

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!