Saturday, July 9, 2011

Power dah bertambah lah....

Pergi Axis untuk cuci spec mata nie ha.. Sekali tu.. rasa macam nak check jer power mata nie agak-agak naik ke atau pun dah turun...

jeng! jeng! jeng!

Skali dapat... Sedih jer... Power dah naik...
power mata kanan naik 1.25  silau naik 0.5.. grrrr.. power mata kiri pula naik 1.0 and silau dari takder terus naik 0.25.. Adeh... napa nie ek..

camna petua nak kurangkan power mata nie yer... sebab asyik pakai spec jer.. tak henti2.. emmm.. nak cari petualah...

Anne Specky

3 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe hari tu check mata juga...naik mendadak..huhu

Sola Hadi said...

salam, yg saya tau, kne byk tgk bnda wrna hjau..pagi2 slps subuh tu, tgk pokok kelapa dr pangkal ke hujung..erm...ada pokok kelapa ke

Ms. Ann said...

@Sola Hadi

pokok kelapa?... saya nmpak bangunan jer dkat sini.. tapi ada padang yang berwarna hijau... ok jugak kut...

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...