Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Friday, June 17, 2011

Kalau Tak suka.. Terus Terang.. Jangan Cari Alasan

Kalau dah tak suka tu.. terus teranglah.. tak perlu nak mencari alasan yang boleh menyakitkan hati... Cakap direct kan senang... Tak perlu nak cakap itu.. Nak cakap ini...


Mula nak salah kan itu... nak salahkan ini.... Kenapa nak berkira sangat? Kalau dulu boleh saja... Kenapa sekarang nak berkira.. Sedangkan kita sedikit pun tak berkira....

Jangan fikir diri kita saja, fikir jugak orang lain... Orang lain turut punya perasaan juga... Jangan terlalu ikutkan orang sangat... Orang buat macam ni.. kita nak buat macam nie... Orang buat macam tu.. Kita buat macam tu.. Orang ada ini kita nak ada jugak.. Apa kes!!!!!!!!!!!

Tolonglah!!!!!

ALASAN!!!!!!!!

4 comments:

syrupmasin said...

betol2..ta suke cakap je terus :)

miss annaz said...

alasan nk selamatkan diri..
jgn bg alasan yg menjerat diri udah la...

Ms. Ann said...

memang betul pun.......

Kathy Tuah said...

berterus terang lebih baik!

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!