Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Journey To ExtraOrdinary Life

Friday, June 17, 2011

Kaca Berderai

Pagi2 lagi dah dikejutkan dengan bunyi-bunyi yang kurang menyenangkan.. Kenapalah manusia-manusia yang menghuni disini sungguh tiada sivik...Sungguh tidak menghormati tatasusila kejiranan langsung. Kalau ye pun nak baling itu, baling ini, pecah itu, pecah ini. Sila berbuat ditempat yang tidak mengganggu ketenteraman jiran-jiran yang lain...

Aku membuka tinggakp bilik untuk lihat dimana arah bunyi cermin berderai.. Emm tak nampak pulak... Hu..hu... Bising sungguh.. Lepas tu nangis.... aper da.....

Keluar dari rumah untuk pergi kerja... Terlihat serpihan kaca di depan koridor pintu rumah.. Perhhhh ini boleh bikin hati panas nie... Emmm dah tau dah sapa punya kerja... Nampak sangat tingkap rumah dia pecah.. Siap tutup dengan towel lagi tu...

Huh... Takper lah,.. orang banyak duit kot....

ps: napalah si garden city nie gi bagi orang gila2 sewa kat sini..huh..huh..

6 comments:

apek poyo said...

biaso la tu..mlm tadi punyo psl..ekekekek

Ms. Ann said...

@apek poyo

adoi..,. takkan sampai camtu skali

*∽ IZAN ∽* said...

ade lagi kes kes batu belah batu bertangkup nih... isk isk iskkk

Kathy Tuah said...

takut pulak dgr..ann kene hati2..

Ms. Ann said...

@*∽ IZAN ∽*

tula macam macam orang ader kat dunia nie..

Ms. Ann said...

@Kathy Tuah

yes.. memang agak takut.. harap2 selamat la.. thanks kathy

Theme Support

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!

Jom Klik!

Popular Posts

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)