Saturday, May 21, 2011

Abang Mazidul Kata...

Tadi saya melewati Blog Abang Mazidul... Ala yang Popular tu... Saya membaca karangan beliau berkenaan Gambar Seekor Cicak Yang Ganjil untuk tujuan perubatan... Anda yang berminat untuk membaca boleh ke Blog Beliau.

Kemudian saya terbaca cadangan beliau iaitu "SMTI" emmm boleh klik kat word SMTI untuk tau lebih lanjut. SMTI bermaksud Saya Membaca Tampalan Ini...

Sokong-sokong... kadang-kadang kita malas nak tinggal komen dekat blog yang kita datang dan baca karangan mereka.. Amat susah untuk pemilik blog untuk menjejaki semula pembaca-pembaca mereka. Saya pun kadang-kadang tidak meninggalkan jejak pada blog yang saya singgah...

Satu perkataan yang simple dan mudah untuk diletakkan. Kalau malas nak tinggalkan di Komen... Mungkin boleh letak di Shoutbox senang dan mudah...

ps: nak praktikkan lah.. he..he.. terima kasih abang mazidul..

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...