Saturday, March 26, 2011

Lamaran.... Eh Cepat Betul....

Emm.. Alkisahnye... Dalam Bas.. Tengah Syok layan Radio Melaka Fm.. Tiba-Tiba...
Tut..Tut... Handphone bunyi..... Mesej jer....

Opps... Pagi lagi dah Msg... Rajinnyer Incik nie...

"Selamat pagi... Anne dah sarapan...."

emmm.... Jawab jer lah nak jaga hati Incik Pelanggan...
" Selamat Pagi... Terima kasih... Saya dah sarapan di rumah" 

Msg dihantar lagi......
" Kalau diizinkan dan boleh sekiranya nak lamar jadi teman hidup saya jika sudi" 
Perrrhhhhhh Ayat...... Lemah jantungku....
Berhenti jantung berdenyut....

Lantas mesej ditaip lagi..

"Errrr.... Maafkan saya... Incik pun tak kenal sapa saya... Lagipun.. saya dah berpunya.. Ramai lagi yang lebih sesuai diluar sana..." Mesti pasrah giler...

"K... Maafkan saya" Terus senyap.... 

Test market jer tuh...... Mudah sungguh mereka nie...
Hu.hu.... Cepat sangat nak menunjukkan perasaan tanpa fikir...
Aperpun... Moga Incik Pelanggan bertemu jodoh yang sesuai..
Aminnnn.....

Ps:.. Confirm hilang satu client aku..... huh..huh....

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...