Monday, January 31, 2011

Aku Tak Boleh Tidur

Kenapa malam-malam macam nie diserang penyakit tak leh tidur?
Dah malam dah cik adik.... Esok awak duty kul 8 pagi... bukan kul 2 petang..
Nanti takleh bangun camna...

Layan internet lah jawabnyer... Nak bermesej... tak tau nak meseg ngan sape..
Bukan ader special partner... Nak bual ngan miau... Dia bukan tau pun aper kite cakap..
Yang dia tau nak makan jer...

Lusa cuti... Emmm nak balik kampung jap... Jumpa parent and ada misi penting untuk lusa...
Harap semua berjalan lancar... Insyaallah....

Layan.......


1 comment:

LiFe KaMi said...

alamak tips nak tido belum buat lg,,
rasanya bayangkan kambing biri2 disuatu ladang pastu kira brapa byk kambing biri2 tu,lama2 bole tido kot..hehe

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...