Saturday, November 20, 2010

Dapat 4 Skali!!!!

Emmm... Apa yang empat skali tu?
He..he... He...
Dapat baby ar...

Anne dapat baby kitten 4 ekor...
Hu..hu... Balik jer dari kampung tengok2..
Mummy cat dah lahirkan baby...
Mula2 nak marah sebab mummy cat dah wat sepah dalam bilik
dan dah menjadikan almari sebagai sasaran tempat lahirkan baby..
Tapi bila tengok baby comel.. marah pun reda skit..

Emmm Sikit jer.


nie mummy cat... aka IBU

Nie baby kitten... Tomey...

Pasnie bertambah expenses tuk mereka nie sumer.
Hu..hu..

4 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

comelnyer....kuning
zana punya kitten kuar sekali 5 ekor..tp sumer pakat kaler cam mummy cat tu

Abd.Rashid said...

Saya ada si Sally kat rumah. Nama betina tapi Sally saya jantan.

Ms. Ann said...

@zAnNa@mAMaBaTriCE

: comelkan depa... mata dia tak bukak lagi...

Ms. Ann said...

@Abd.Rashid

ek... Sally nama dia ek.. yang anne nyer nie tak letak nama lagi.. hu..hu..

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...