Saturday, October 23, 2010

Bila Kunci Tak Berfungsi?

Bila Kunci tak berfungsi... Emm jawabnyer... Lu pikirlah sendiri...

Hari nie memang malang yang amat... Dahlah.. badan letih sangat-sangat.. Kena rehat awal pulak..
Balik jer rumah... Nak masuk bilik.. tak boleh.. tetiba pulak pintu bilik takleh bukak. Tension yang amat. Berkali-kali cuba buka tak boleh... Tersandar dekat diding sambil air mata dah bergenang nie...

Dahlah sorang-sorang dekat rumah. Housemate kerja. Nak panggil jiran.. hari nie jumaat jiran takder.. Tinjau abang sebelah rumah pun takder... Sadis giler.. mati kutu dibuatnyer.. Kredit dah takder.. Nak request tak tau nak request dekat sapa.. Nak call tak boleh..

Last2 tulis note tampal dekat pintu bilik housemate.. Mintak tolong dia.. Hu..Hu. harap2 dia tau.

Lama2 housemate sms.. huh lega.. dia tau gak... tapi tunggu balik kerja...
Balik kerja dah lewat malam... Puas cuba buka pintu takleh gak Nak panggil kawan2 elaki yang kenal cam tak manis pulak dah tengah malam... Nanti aper kat orang bawak lelaki masuk rumah...

tak tau camna housemate dapat bukak pintu,.. Mekaceh banyak2 kat housemate(Hani) Sayang kamu sangat2.. Tombol pintu bilik dah jam,... dah loose... Jawabnyer kene ganti baru lah ie..

Apapun syukur Alhamdulillah....

No comments:

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...