Sunday, September 5, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Buat pembaca blog AnnScape semua. Anne agak tidak berkesempatan untuk mengisi ruangan blog Anne dengan artikel atau apa sahaja untuk bacaan anda semua. Buat masa sekarang Anne sibuk memikirkan hal peribadi dan juga kerjaya yang tidak menentu. Jadi masa terhadap dunia blog agak terbatas.

Malam ini Anne berkesempatan untuk meluangkan sedikit masa untuk anda semua.Tanpa kita sedar Ramadhan kian melabuhkan tirainya, dan Syawal pula menjelang tiba. Tiba pula saat kita meraikan hari kemenangan kita setelah menunaikan Ibadah puasa di Bulan Ramadhan yang mulia ini.

Di kesempatan ini, Anne ingin memohon ribuan kemaafan kepada semua pembaca blog Anne sekiranya sepanjang penglibatan Anne didalam dunia Blog ini ada salah dan silap yang Anne lakukan sama ada secara sengaja atau tidak. Kemaafan juga dipinta andai hasil penulisan yang Anne paparkan disini ada yang menyinggung hati pembaca atau pihak-pihak tertentu. Kita semua hanya manusia biasa yang tidak pernah lari dari melakukan kesilapan.

Harap dimaafkan andai terdapat keterlajuran bicara. Walau apapun jutaan terima kasih buat pembaca yang setia melawat blog anne setiap hari. dan anne pun telah mengenalpasti beberapa blogger yang amat Anne hargai.

Akhir kata Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir & Batin... Saling memaafkan kesalahan yang dilakukan agar mendapat berkah. Insyaallah...

Jemput datang kerumah Anne raya nie... Emmm Tau tak rumah? he..he.. roger2lah dekat FB anne yer...
Jumpa lagi...

3 comments:

Anep™ said...

selamat ari rye juga..huhu

Admin said...

selamat hari raya anne

aizatjohar said...

celamat ali laya anne

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...