Friday, August 13, 2010

Ramadhan & Kenangan

Ramadhan sudahpun menjelma lagi. Puasa pertama dan tarikh itu penuh dengan kenangan yang tak dapat dilupa 4 tahun lepas.4 tahun lepas anniversary kite. Tapi semua dah berlalu.. Biarlah tarikh itu tinggal sejarah buat saya dan awak.. Walaupun takda lagi sup daging yang selalu awak beli tuk saya bila ramadhan.. Tapi masih boleh beli sendiri kan? Walaupun tak sesedap yang awak beli tuk saya. Yang penting awak bahgia ngan cara awak. dna saya teruskan hidup saya sekarang tanpa awak lagi.

Tapi nasib baik ade kawan-kawan yang buat saya lupa tarikh hari tu... Thanks buat Hani, dan dua orang kawan dia Saiful &  Yus... Mekaceh banyak2.. Taklah saya teringat dekat Si Dia. Makan malam tu memang best. He..he... (Pertama kali buka puasa dekat luar dengan kawan selama menapak kat bumi nie hu..hu......)

Teringat dekat Mak, Ayah n Adik2 dekat kampung.. Apa yang mereka makan yer.. Saya makan sedap2 dekat sini.. mereka makan apa yer.. Dah lah tak dapat buka bersahur dan puasa sama2. Tapi esok nak balik dah.. Dapat Buka puasa and sahur dengan mereka.. Rindu kat mak ayah and adik2.. dan special buat "Sitam Baram"

Buka puasa harinie nampaknyer terpaksa buka seorang.. Kawan takder.. mereka ada majlis.. Hu..Hu... Beli dekat bazar jerlah.. Nak masak.. takbest.. takder kawan.. Malam nanti baru masak tuk sahur..

Mak Ayah tunggu Anne balik Sok yer... Kite buke puasa sama2 yer..
Sayang mak ayah..And adik2 ku cayang + "Sitam Baram"

5 comments:

Anep™ said...

huh..cian buka puase sorng2..

hmm..msk la sedap2...g bli bazar cm bazir jer

Ansof86 said...

@Anip™

Anip.. tadi ingat buker sensorang... nak balik tadi kawan massage kata.. dia dah ader dekat rumah..

hu..hu.. so taklah berbuka sensorang.. masak tomyam ngan ayam goreng hu..hu.. selamat berbuka

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

alahai..

kesiannya buka sensorang.

Annaz Mohd said...

ala..org x dpt blk buka pose kat kg minggu nie...
huhuhu....

~fisha~ said...

tape2..privacy sikit..hehe.. +ve,+ve!;)

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...